
- Using rubrics to improve student writing : grade 5
- Tác giả: Sally Hampton, Sandra Murphy, Margaret Lowry
- Nhà xuất bản: International Reading Association - United States of America
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:125 p.
- Kích thước:33 cm
- Số đăng ký cá biệt:40373
- Mã Dewey:372.63 228
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:English language, composition and exercises, study and teaching, fifth grade
- Chủ đề: English language--Composition and exercises--Study and teaching
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Developed as part of the influential New Standards project, Using Rubrics to Improve Student Writing gives you everything you need to design and improve your writing instruction. Each section opens with a discussion of a genre common in school writing assignments: narrative, report of information, instructions, and response to literature. Then, the book presents detailed rubrics that illustrate what elements and strategies writing in that genre should display. With these rubrics, you'll have the tools you need to deliver formative assessment that will guide your instruction and support the young writers in your classroom.
Sách cùng chuyên ngành
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
- Phát triển giáo dục thể chất và thể thao trường học, góp phần nâng cao thể lực và tầm vóc Việt
- Thể dục thể thao đối với vùng đồng bào các dân tộc thiểu số