- A handbook of media and communication research : qualitative and quantitative methodologies
- Tác giả: Klaus Bruhn Jensen
- Nhà xuất bản: Routledge - London
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:431 p.
- Kích thước:9780415609661
- Số đăng ký cá biệt:35689
- ISBN:9780415609661
- Mã Dewey:302.23
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Mass media, Research, Methodology
- Chủ đề: Social science--Methodology & Mass media--Research--Methodology & Humanities--Methodology
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This book presents qualitative as well as quantitative approaches to the study of media and communication, integrating perspectives from both the social sciences and the humanities. Taking methodology as a strategic level of analysis that joins practical concerns with theoretical issues, the Handbook offers a comprehensive and in-depth review of the field and a set of guidelines for how to think about, plan, and carry out media and communication studies in different social and cultural contexts.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/316958
Sách cùng chuyên ngành
- The big sort : why the clustering of like-minded American is tearing us apart
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn