- Tutorial : computer graphics, image synthesis
- Tác giả: Kenneth I. Joy, Charles W. Grant, Nelson L. Max,
- Nhà xuất bản: Ieee Computer Society - Singapore
- Năm xuất bản: 1988
- Số trang:368 p.
- Kích thước:28 cm
- Số đăng ký cá biệt:35482
- ISBN:0818688548
- Mã Dewey:006.6
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Computer Graphics
- Chủ đề: Computer graphics
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Part 1. Visible-surface algorithsm; Part 2. Z-buffer algorithsm; Part 3. Painter's algorithsm; Part 4. scan-line algorithsm; Part 5. Ray-tracing algorithms; ...
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Physically based rendering : from theory to implementation : 4th ed.
- Fundamentals of computer graphics : 5th ed.
- Mathematics for game programming and computer graphics : explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments
- Squeaky clean topology in Blender : create accurate deformations and optimized geometry for characters and hard surface models
- Computer graphics programming in OpenGL with C++ (kèm CD)