- Computational geometry and computer graphics in C++
- Tác giả: Michael J. Laszlo
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - NJ.
- Năm xuất bản: 1996
- Số trang:266 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:34724
- ISBN:0-13-290842-5
- Mã Dewey:006.66
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Computer graphics
- Chủ đề: C++ & Computer graphics
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This book provides students and programmers with practical and relatively simple methods for solving basic problems from the fields of computational geometry and computer graphics. It includes fully functioning, object-orriented C++ implementations of practical data structures and algorithms and coverage of the fundamentals of design and analysis of algorithms, data structures, and geometric data structures as they relate to computational geometry and comnputer graphics methods... .
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Mathematics for game programming and computer graphics : explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments
- Squeaky clean topology in Blender : create accurate deformations and optimized geometry for characters and hard surface models
- Computer graphics programming in OpenGL with C++ (kèm CD)
- Practical game design : learn the art of game design through applicable skills and cutting-edge insights
- Unreal engine lighting and rendering essentials : learn the principles of lighting and rendering in Unreal Engine