CSDL Luận văn _ Luận án
Evaluating customer satisfaction on the personal credit service at LienVietPostBank - Da Nang Branch
- Tác giả: Pham Nguyen Thuy Trang |
- Giảng viên hướng dẫn: MBA. Vu Thi Ngoc Van |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Literature review. Chapter 2: Profile of LienVietPostBank- Da Nang branch. Chapter 3: Research methodology. Chapter 4: Research results and data analysis. Chapter 5: Summary and recommendations.
Study on the factors affecting the use of the employees’ AI technology at Danang Rubber Joint Stock Company
- Tác giả: Tran Thi Van Kieu |
- Giảng viên hướng dẫn: Nguyen Thi My My |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature review. Chapter 3: Research methods. Chapter 4: Research results. Chapter 5: Conclusion.
Research on customer satisfaction buying Adidas products on Vietnamese e-commerce sites
- Tác giả: Võ Thị Cẩm Hà |
- Giảng viên hướng dẫn: Nguyen Le Giang Thien |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature review. Chapter 3: Research methods. Chapter 4: Research results. Chapter 5: Conclusion.
Complementation of 5S model at Da Nang Rubber Joint Stock Company
- Tác giả: Tran Thi Hai Minh |
- Giảng viên hướng dẫn: MBA. Huynh Linh Lan |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature Review. Chapter 3: Research Method. Chapter 4: Research Result. Chapter 5: Solutions to complete 5s implementation at DRC.
Research on factors affecting the satisfaction of cruise control equipment at Do Thuy Duong Co., Ltd.
- Tác giả: Trần Quốc Hiếu |
- Giảng viên hướng dẫn: Nguyen Le Giang Thien |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature review. Chapter 3: Research methods. Chapter 4: Research results. Chapter 5: Conclusion.