CSDL Luận văn _ Luận án

Khoa Tiếng Anh

  • Duyệt theo:
An investigation into the real situation of the reception department at Cavilla- Boutique hotel and some suggestions to improving ít service quality
  • Tác giả: Le Thi Kim Hang |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Nguyen Quynh Chi |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch

Chapter 1. Theoretical background; Chapter 2. Case description; Chapter 3. Analysis and evaluation.

An investigation into the real situation of the quality of the reception service and solutions to attracting tourists to Olalani resort & Condotel
  • Tác giả: Phạm Anh Nga |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Phan Thị Lê Huyền |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch

Chapter 1. Theoretical background; Chapter 2. Case description; Chapter 3. Analysis and evaluation.

An analysis of the suggested translation of chapter II from ' The Travel industry" by Chuck Y. Gee, James C. Makens and Dexter J. L. Choy
  • Tác giả: Nguyen Mai Thuong |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Kieu Thi Dong Thanh |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Biên - Phiên dịch

Chapter 1. Theoretical background; Chapter 2. Suggested translation; Chapter 3. Analysis; Chapter 4. Differenties and solutions.

An analysis of suggested translation of chapters 2 and 11 from " Consumer behaviour in tourism" by John Swarbrooke & Susan Horner
  • Tác giả: Le Viet Thang |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Kieu Thi Dong Thanh |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Biên - Phiên dịch

Chapter 1. Theoretical background; Chapter 2. Suggested version; Chapter 3. Analysis; Chapter 4. Differenties and solutions.

An analysis of the suggested translation of chapter 3 and 6 from " Consumer behaviour in tourism" by John Swarbrooke & Susan Horner
  • Tác giả: Phan Thi Phuong Thanh |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Kieu Thị Dong Thanh |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Biên - Phiên dịch

Chapter 1. Theoretical background; Chapter 2. Suggested translation; Chapter 3. Analysis; Chapter 4. Differenties and solutions.