Accounting in consumption and identifying business performance result in Da Nang trade union tourist limited company = Hạch toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại Công ty TNHH MTV Du lịch Công Đoàn Đà Nẵng
Số trang:
102 p.
Chuyên ngành:
Kế toán doanh nghiệp - PSU
Mã phân loại:
657
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Accoutant in bussiness
Tóm tắt:
One, to find out the rationale for accounting consumption and identifying business results; Second, to survey accounting consumption status and identifying business results in the company; Third, the results of the survey,to assess strengths and weaknesses in the accounting consumption and identifying business results at the company, which offers some solutions to help complete.
Luận văn liên quan
- An analysis of the suggested translation of chapter 1 & 2 from the book “365 days with seldiscipline: 365 life-altering thoughts on self-control, mental resilience, and success” by Martin Meadows, 2020
- Xây dựng hoạt động tiếp thị số tại Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thanh Phú
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của nhân viên tại tổ chức tại Công ty TNHH Evizi Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động Digital Marketing tại công ty TNHH Tư vấn S.O.C
- Xây dựng giải pháp đề xuất trang phục trên website bán hàng thời trang thông qua camera người dùng