Consumption accounting and determining business results at the Anh Huy Trading and Service Ltd., Company
Số trang:
63 p.
Chuyên ngành:
Công nghệ phần mềm Việt Mỹ (CMU)
Mã phân loại:
657
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Accounting--Case studies
Tóm tắt:
Chapter 1: Theories on consumption accounting and determining business results in small and medium businesses; Chapter 2: The fact of consumption accounting and determining business results at the Anh Huy Trading and Service Ltd., Company; Chapter 3: Completeness of the consumption accounting work and determining company's business results at the Anh Huy Trading and Service Ltd., Company.
Luận văn liên quan
- An analysis of the suggested translation of chapter 1 & 2 from the book “365 days with seldiscipline: 365 life-altering thoughts on self-control, mental resilience, and success” by Martin Meadows, 2020
- Xây dựng hoạt động tiếp thị số tại Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thanh Phú
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của nhân viên tại tổ chức tại Công ty TNHH Evizi Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động Digital Marketing tại công ty TNHH Tư vấn S.O.C
- Xây dựng giải pháp đề xuất trang phục trên website bán hàng thời trang thông qua camera người dùng