CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

The analysis of a suggested translation of chapter 14 from the book "Advertising, promotion, and other aspects of intergrated marketing communication" (9th edition by Terence A. Shimp and J. Craig Andrew, 1997)

Tác giả: Vo Quynh Thu

Giảng viên hướng dẫn: Tran Thi Ngoc Tuyen, MA

Số trang: 83 p.
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: English--Translation
Tóm tắt:

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background; Chapter 3: Suggested translation; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusions and suggestions.

Luận văn liên quan