An investigation into the real situation and some solutions to improving the quality of reception service at De L’amour hotel
Số trang:
51 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
This graduation paper focused on the real situation of De L’amour Hotel. It is an analysis of the strengths and weaknesses of the Reception Department at the hotel. In my paper, I give some tables of the number of guests as well as the business of De L’amour Hotel to make more clear. By discussing these problems, I will provide some suggestions to improve the quality of the Reception Department in De L’amour Hotel.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online