An investigation into the strengths and weaknesses of the food and beverage service at Danang Golden Bay hotel and some suggestions to improving its service quality
Tóm tắt:
Chapter 1: Is the introduction of the graduation paper including rationale, aims, and objectives, the scope of the study, method of study, and study’s organization; Chapter 2: Is the theoretical background about the hotel business and Food and Beverage service in the hotel business; Chapter 3: Is the case description describing the overview of Danang Golden Bay Hotel and Food and Beverage service at this resort, especially at Horizon Restaurant; Chapter 4: Is an analysis of the general of the situation of Danang Golden Bay Hotel and the real situation about the service quality at The Horizon Restaurant; Chapter 5: Are difficulties of the F&B department and offer solutions to improve F&B services; Chapter 6: Is to make conclusions and give some suggestions for improving the Food and Beverage service quality at Danang Golden Bay Hotel and some suggestions for improving the Facility for English, the next research thesis.
- Hoàn thiện hoạt động bán hàng online tại Công ty TNHH Unico
- Đẩy mạnh hoạt động xuất khẩu sản phẩm ốp tường 3D sang thị trường Thái Lan tại Công ty TNHH sản xuất TMDV Vinacen
- Giải pháp phát triển hoạt động môi giới chứng khoán tại Công ty cổ phần chứng khoán Vndirect
- Hoàn thiện hoạt động bán hàng tại Công ty cổ phần xây lắp và thương mại dịch vụ Tân Khang
- Phân tích hoạt động cho vay đối với khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Đông Nam Á – Chi nhánh Đà Nẵng qua 3 năm (2021 – 2023)