An investigation into the strengths and weaknesses of the food and beverage service at Danang Golden Bay hotel and some suggestions to improving its service quality
Tóm tắt:
Chapter 1: Is the introduction of the graduation paper including rationale, aims, and objectives, the scope of the study, method of study, and study’s organization; Chapter 2: Is the theoretical background about the hotel business and Food and Beverage service in the hotel business; Chapter 3: Is the case description describing the overview of Danang Golden Bay Hotel and Food and Beverage service at this resort, especially at Horizon Restaurant; Chapter 4: Is an analysis of the general of the situation of Danang Golden Bay Hotel and the real situation about the service quality at The Horizon Restaurant; Chapter 5: Are difficulties of the F&B department and offer solutions to improve F&B services; Chapter 6: Is to make conclusions and give some suggestions for improving the Food and Beverage service quality at Danang Golden Bay Hotel and some suggestions for improving the Facility for English, the next research thesis.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam