CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

Ways to attract more guests online in Le Meridien Chiangmai Hotel through hotel reputation management

Tác giả: Vo Truc Quynh

Giảng viên hướng dẫn: TS. Bui Kim Luan

Số trang: 77 p.
Mã phân loại: 910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản: 2019
Ngôn ngữ: Tiếng Việt
Tóm tắt:

Chapter 1: This part provided the overview of literatures documents which is related to reputation management and sales strategy; Chapter 2: In this chapter, the current situations of sales strategies and reputation management in Le Meridien Chiangmai hotel. After that evaluating how efficiently this hotel implement its sales strategies and managed its reputation; Chapter 3: Recommendation some solutions for its current status of reputation management. Furthermore, measuring the results, expensive and risks; Chapter 4: Conclusion, limitation and recommendation for future research.

Luận văn liên quan