Ways to attract more guests online in Le Meridien Chiangmai Hotel through hotel reputation management
Số trang:
77 p.
Chuyên ngành:
Quản trị Nhà hàng và Dịch vụ ăn uống
Mã phân loại:
910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Việt
Chủ đề:
Tourism management
&
Hospitality industry
Tóm tắt:
Chapter 1: This part provided the overview of literatures documents which is related to reputation management and sales strategy; Chapter 2: In this chapter, the current situations of sales strategies and reputation management in Le Meridien Chiangmai hotel. After that evaluating how efficiently this hotel implement its sales strategies and managed its reputation; Chapter 3: Recommendation some solutions for its current status of reputation management. Furthermore, measuring the results, expensive and risks; Chapter 4: Conclusion, limitation and recommendation for future research.
Luận văn liên quan
- Xây dựng website cung cấp chương trình học trực tuyến
- Xây dựng hệ thống khảo sát dữ liệu quân nhân
- Hoàn thiện công tác quản trị nguồn nhân lực tại Công ty TNHH PI Vina Danang
- Giải pháp hoàn thiện công tác văn thư lưu trữ tại Công ty cổ phần IT Vilas Việt Nam
- Kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại Công ty TNHH MTV Tăng Minh Thi