An investgation into the real situation and some suggestions to enhancing the quality of reception department at Vian Hotel Da Nang
Tóm tắt:
This graduation paper investigates the real situation and provides solution to enhancing the quality of the Reception Department at Vian Hotel. This case study is carried out based on the theoretical background and the practical data. To obtain the results, author have collected all of the main related information about the reception, tourist, etc. from the primary and secondary sources, such as textbooks, the internet, as well as the data of the Reception department and the customer’s evaluations of the reception through by author survey, findings, and observation. Based on this information, author would offer some characteristics of staff, service, organizational structure of the hotel, then propose some suggestions to improve the service quality of the hotel.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam