Investigation into the real situation and solutions to improving the service quality of reception department at Nam Hotel and Spa, Danang
Tóm tắt:
The study consists of five chapters. In each chapter, the researcher will discuss different issues. Part A: The introduction which shows the reasons why we choose this topic, aims, and objectives, scope of the study, and some methods of the study. Part B: Chapter 1 is the presentation about the literature review and theoretical background for this study to carry on. Chapter 2 provides general information and the real situation of the reception department at Nam hotel and spa. Chapter 3 gives an analysis and evaluation on the real situation of the reception department at Nam hotel and spa. Part C: The suggestions for improving the service quality of reception department at Nam hotel and spa and conclusion.
- Xây dựng website quản lý và đặt phòng Khách sạn Danahotel
- Hoàn thiện công tác kiểm toán khoản mục tiền và tương đương tiền trong kiểm toán báo cáo tài chính tại Công ty TNHH kiểm toán AVN Việt Nam đối với khách hàng XYZ
- Hoàn thiện công tác kiểm toán khoản mục doanh thu bán hàng và cung cấp dịch vụ trong kiểm toán báo cáo tài chính của Công ty TNHH kiểm toán AVN Việt Nam thực hiện đối với khách hàng XYZ
- Hoàn thiện công tác kiểm toán khoản mục nợ phải thu khách hàng trong kiểm toán báo cáo tài chính tại Công ty TNHH kiểm toán AVN Việt Nam đối với khách hàng XYZ
- Kế toán chi phí sản xuất và tính giá thành sản phẩm tại Công ty cổ phần đầu tư và xây dựng 501