Investigation into the real situation and solutions to improving the service quality of reception department at Nam Hotel and Spa, Danang
Tóm tắt:
The study consists of five chapters. In each chapter, the researcher will discuss different issues. Part A: The introduction which shows the reasons why we choose this topic, aims, and objectives, scope of the study, and some methods of the study. Part B: Chapter 1 is the presentation about the literature review and theoretical background for this study to carry on. Chapter 2 provides general information and the real situation of the reception department at Nam hotel and spa. Chapter 3 gives an analysis and evaluation on the real situation of the reception department at Nam hotel and spa. Part C: The suggestions for improving the service quality of reception department at Nam hotel and spa and conclusion.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam