An investigation into the real situation and some solutions to improve the workforce quality of the top bar at À La Carte Hotel
Tóm tắt:
Part A is the introduction which includes the rationale, the aims and objectives, the scope of the study, the methods of the study, and the organization of the study; Part B comprises three following chapters: Chapter 1 is the theoretical background. Chapter 2 is the case description. Chapter 3 is the analysis of the real situation of the workforce at The Top Bar of À La Carte Hotel and the evaluation which clarifies the strengths and weaknesses of this department. Besides, this chapter also sets out solutions to improve the quality of the workforce at The Top Bar; The last part is part C – conclusion and suggestion. In this part, author would like to summarize the findings and suggest for internship site and for Duy Tan University.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam