An investigation in using media teaching aids in pre-reading activities of non-majored students_k14_lower-intermediate level at Duy Tan University
Số trang:
78 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
ĐH Duy Tân
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2010
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Translation
Tóm tắt:
Chapter 1: Introdution states the rationale for the study and some considerations about the aims, the objectives, the hypothesis, the scope and the research question; Chapter 2: Presents the previous studies related to the thesis and the background theory on th matter; Chapter 3: Explains the methodology, the procedure of carrying out the study, selection of sample, decision on data collection methods and analysis of the data; Chapter 4: Shows the summary of the data collected, analysis discussion,...
Luận văn liên quan
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam