Reviews of the developing of online travel agent in Vietnam : E-commerce perspective
Tác giả: Duong Bao TrungTóm tắt:
The development of E-commerce significantly has become a mutual tendency of modern as well as future society. Although this technology inherits from the innovation of information science, it also points a sharp footprint on the structure of trade economics and has dramatical influences on Services and Tourism industry. This research concentrates to raise awareness about Electronic Commerce, including the developing process and literature reviews. Then, the authors connect with service industry in order to emphasis the relationship and impacts of E-commerce to Hotel industrial development. Furthermore, the research also generalizes the overviews about Online Travel agents market (OTA) that probably converts to vital materials for further studies.
- Thực trạng phát triển kinh tế tư nhân ở Việt Nam : thành tựu, thách thức và triển vọng
- Những động lực giúp Việt Nam tăng trưởng 8% trong năm 2025 : thực trạng và giải pháp
- Đẩy mạnh giải ngân vốn đầu tư công đối với các dự án trong ngành đường sắt ở Việt Nam
- Nghiên cứu mối quan hệ giữa phân cấp tài khóa và chất lượng dịch vụ công tại Việt Nam
- Ứng dụng trí tuệ nhân tạo (AI) trong xây dựng và quản trị thương hiệu thời đại số tại Việt Nam