
This books provides a balance between human resource management theory and an applied, pragmatic approach. It reflects the latest information, including the impact of global competition and rapid technological advances.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Principles of marketing : 6th ed.
Understanding marketing and the marketing process; Analyzing marketing opportunities; Selecting target markets; Developing the marketing mix; Managing the marketing effort; Extending marketing.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

International business: competing in the global marketplace: Postscript 2001: 3rd ed.
This book consists of seven parts: Part I: Introduction and overview; Part II: Country factors; Part III: The global trade and investment environment; Part IV: The global monetary ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

600 essential words for the TOEIC : test of English for international communication
Cung cấp cơ sở để hiểu những ngữ cảnh chuyên biệt thường được dùng trong kỳ thi TOEIC. Mỗi chương bao quát một ngữ cảnh cụ thể đã xuất hiện trong bài thi TOEIC. Mỗi chương bao quát một ngữ cảnh cụ thể đã xuất hiện trong bài thi TOEIC. Những từ mới được dạy trong mỗi chương không phải là những từ ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1