Khoa Quản Trị Kinh Doanh
                    
                    Management and Organisational behaviour : 4th ed.
This book presents a managerial approach to oraganisational behaviour. It is concerned with interactions among the structure and operation of organisations, the process of management and the behaviour of people at work. The aims of this book are to: relate the study of organisational behaviour to ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
 - Tổng sách: 1
 - Đang rỗi: 1
 
                    
                    Marketing: An introduction : 5th ed.
This book includes four parts: Part 1: Understanding marketing and the marketing management process; Part 2: Analyzing marketing oppertunities; Part 3: Developing marketing strategy and the marketing mix; Part 4: Extending marketing.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
 - Tổng sách: 1
 - Đang rỗi: 1
 
                    
                    
                    
                    
                    
                    Part 1: Management: an overview; Part 2: Environmental forces; Part 3: Decision making and planning; Part 4: Organizing; Part 5: Leading; Part 6: Controlling; Part 7: Change.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
 - Tổng sách: 1
 - Đang rỗi: 1
 
- Vị trí lưu trữ: Lưu kho (209 Phan Thanh)
 - Tổng sách: 1
 - Đang rỗi: 1
 
                    
                    Quản trị bán hàng = Sales management : nhà doanh nghiệp cần biết
Phần 1: Nhận thức về người quản lý bán hàng và nhân viên bán hàng trong nội dung liên hiệp công ty; Phần 2: Các kỹ năng đối với nhà quản trị thành đạt; Phần 3: Xây dựng đội ngũ bán hàng; Phần 4: Quản trị đội bán hàng.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
 - Tổng sách: 1
 - Đang rỗi: 1
 





