CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Management and Organisational behaviour : 4th ed.

Tác giả: Laurie J. Mullins

This book presents a managerial approach to oraganisational behaviour. It is concerned with interactions among the structure and operation of organisations, the process of management and the behaviour of people at work. The aims of this book are to: relate the study of organisational behaviour to ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Marketing: An introduction : 5th ed.

Tác giả: Philip Kotler

This book includes four parts: Part 1: Understanding marketing and the marketing management process; Part 2: Analyzing marketing oppertunities; Part 3: Developing marketing strategy and the marketing mix; Part 4: Extending marketing.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Management

Tác giả: Don Hellriegel, John W. Slocum

Part 1: Management: an overview; Part 2: Environmental forces; Part 3: Decision making and planning; Part 4: Organizing; Part 5: Leading; Part 6: Controlling; Part 7: Change.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Những nguyên lý của kinh tế học : Tập II : Kinh tế học vĩ mô

Tác giả: N. Gregory Mankiw

Trình bày các nguyên lý kinh tế học.

  • Vị trí lưu trữ: Lưu kho (209 Phan Thanh)
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Quản trị bán hàng = Sales management : nhà doanh nghiệp cần biết

Tác giả: James M. Comer

Phần 1: Nhận thức về người quản lý bán hàng và nhân viên bán hàng trong nội dung liên hiệp công ty; Phần 2: Các kỹ năng đối với nhà quản trị thành đạt; Phần 3: Xây dựng đội ngũ bán hàng; Phần 4: Quản trị đội bán hàng.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1