Identifying customer selection patterns of logistics services and proposing attraction solutions at Indochina post logistics
Số trang:
85 p.
Chuyên ngành:
Logistics và Quản lý chuỗi cung ứng
Mã phân loại:
332
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2024
Ngôn ngữ: Tiếng Việt
Chủ đề:
Logistics
&
Supply chain management
Tóm tắt:
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical basis and research model for the decision making of customers' logistics service selection; Chapter 3: Research methodology; Chapter 4: Research results; Chapter 5: Proposing solutions to attract customers at indochina post logistics; Chapter 6: Recomendation and conlusion.
Luận văn liên quan
- Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người giao nhận đối với dịch vụ giao nhận hàng container: Nghiên cứu trường hợp tại Công ty cổ phần cảng Đà Nẵng
- Determinants affecting the satisfaction of forwarders with container delivery services: an examination of the Da Nang port joint stock company - a case study
- Các yếu tố ảnh hưởng đến năng lực cạnh tranh của chi nhánh Công ty cổ phần tập đoàn Vinacontrol Đà Nẵng
- Determining influential factors on the competitiveness Vinacontrol group corporation - Da Nang branch a case study
- Service quality analysis in logistics a case study of: Indochina post logistic