Existing challenges of simulation-based training in medical education
Tác giả: Nguyen Thi Bich Tram, Dong Thi LamTóm tắt:
This literature review aimed to synthesize the research findings related to simulation challenges in medical education and provide recommendations to overcome these difficulties. Methods: Eleven articles were reviewed after searching from databases of CINAHL, MEDLINE, and Google Scholar. Results: Four themes were revealed, namely, student disengagement, human resources, technical issues, and time constraints. Based on these findings, recommendations were provided to help readers overcome the inherent challenges of simulation-based training. Conclusion: Besides the benefits that simulation brings to medical education, many challenges exist. Educators need to discover, test, and find ways to improve existing challenges.
- Tình trạng thiếu hụt vi chất dinh dưỡng ở trẻ nhũ nhi sau phẫu thuật ống tiêu hoá tại Bệnh viện Nhi Trung ương
- Thực trạng nuôi dưỡng cho người bệnh nặng trong 7 ngày đầu nhập khoa hồi sức tích cực Bệnh viện Hữu nghị Việt Đức năm 2024
- Năng lực văn hóa trong chăm sóc cộng đồng đồng tính, song tính, chuyển giới và năng lực đồng cảm của sinh viên điều dưỡng
- Khảo sát tình trạng dinh dưỡng ở bệnh nhân IBD tại Bệnh viện Đại học Y Hà Nội
- Tình trạng dinh dưỡng và một số yếu tố liên quan ở trẻ động kinh khởi phát trước 6 tháng tuổi điều trị tại Bệnh viện Nhi Trung ương