CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Copywriting for the electronic media : a practical guide
  • Tác giả: Milan D. Meeske
  • Nhà xuất bản: Wadsworth Publishing - United States
  • Năm xuất bản: 2006
  • Số trang:312 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30349
  • ISBN:9780534629144
  • Mã Dewey:659.132
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Copywwriting elements, advertising basics,television copywriting
  • Chủ đề: Advertising & Electronic media
  • Chuyên ngành: Khoa Điện - Điện tử
  • Tóm tắt: Nearly 80 writing assignments and examples of actual scripts, storyboards, PSAs, and promotional spots prepare you to write short, persuasive messages in a variety of venues (radio, television, new media, etc.). . Complete with skill-building exercises, nearly 80 writing assignments and examples of storyboards and actual aired copy, this book helps you build the understanding and skills you need for a career in this field.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề