CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:726 p.
  • Kích thước:27 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:23513
  • ISBN:978-0-324-56862-2
  • Mã Dewey:659.2
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:34/34
  • Từ khóa:Advertising, intergrated brand promotion
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Advertising & Brand promotion
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This book provides a solid understanding of advertising strategy through a clearly written text, couple with more than 500 of the most contemporary ads and exhibition. A leader in its emphasis on integrated brand promotion, Advertising and intergrated brand promotion combines a compelling presentation of the fundamentals of advertising with invigorating coverage of the hottest topics and latest trends.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề