CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective
  • Tác giả: George E. Belch, Michael A. Belch
  • Phiên bản:9th ed.
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - New York
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:825 p.
  • Kích thước:29 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:50326
  • ISBN:9780073404868
  • Mã Dewey:659.1
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Advertising, communication in marketing, sales promotion, ventes promotion
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Advertising & Sales promotion
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize a myriad of tools (advertising, public relations, direct marketing, interactive/Internet marketing, sales promotion, and personal selling); Belch/Belch is the first book to reflect the shift from the conventional methods of advertising to the more widely recognized approach of implementing an integrated marketing communications strategy. The text underscores the importance of recognizing that a firm must use all promotional tools available to convey a unified message to the consumer.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/222696
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề