CSDL Sách

Duyệt theo:
Khoa Công Nghệ Thông Tin
.jpg

C : how to program: 7th ed.

Tác giả: Paul Deitel, Harvey Deitel

I. Introduction to computers, the internet and the web. 2. Introduction to C programing. 3. Structured program development in C. 4. C program control. 5. C functions. 6. C arrays. 7. C pointers. 8. C Chracters and strings. 9. C formatted input/output. 10. C structures, unions, bit manipulation and enumerations and enumerations. 11. C file processing. 12. C data structures. 13. C preprocessor. 14. Other C topics. 15. C++ as a better C: Introducing object technology. 16. Introduction to classers, objects and strings. 17. Classer: Adeeper look, part 1. 18. Classer: Adeeper look, part 2.19. Operator overloading. 20. Object-oriented programmming. 21. Object-oriented programming. 22. Templates. 23. Stream input/output. 24. Exception hanđling.

  • Vị trí lưu trữ: 7/25 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The adventures of an IT leader

Tác giả: Robert D Austin; Richard L Nolan; Shannon O'Donnell

Becoming an effective IT manager presents a host of challenges from anticipating emerging technology to managing relationships with vendors, employees, and other managers. A good IT manager must also be a strong business leader. This book invites you to join new CIO Jim Barton to better understand the role of IT in your organisation.

  • Vị trí lưu trữ: 7/25 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Thực hành coreldraw X7 - X8 : giáo trình

Tác giả: Phạm Quang Hiển, Phạm Quang Huy

Giới thiệu giao diện làm việc Coreldraw, các công cụ trong Coreldraw, trình đơn effects, trình đơn object, trình đơn text, và đưa ra một số bài tập thực hành về vẽ vương miện, vẽ hoa văn, vẽ huy chương, vẽ đầu rồng, vẽ rồng, vẽ logo công ty, vẽ nút trang web, vẽ rồng, phụng.

  • Vị trí lưu trữ: 7/25 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Information theory, inference, and learning algorithms

Tác giả: David J. C. MacKay

1. Data. 2. Noisy-channel coding. 3. Further topics introduction theory. Probabilities and inference. 5. Neural networks. 6. Sparse graph codes. 7. Appendices.

  • Vị trí lưu trữ: 7/25 Quang Trung
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Writing computer code

Tác giả: Chris Minnick, Eva Holland

Project 1. Becoming a programmer; Project 2. Gathering the parts to build your robot's body; Project 4. Giving your robot style; Project 5. Animating your robot; Project 6. Creating a JavaScript word game.

  • Vị trí lưu trữ: 7/25 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1