CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Customer service : building successful skills for the twenty-first century
  • Tác giả: Robert W. Lucas
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - Boston
  • Năm xuất bản: 2005
  • Số trang:416 p.
  • Kích thước:23 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30437
  • ISBN:9780072938050
  • Mã Dewey:658.8 12
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Customer services
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Customer services
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Covers the concepts and skills needed for success in business careers, including listening techniques, verbal and nonverbal communication, and use of technology. Emphasis is given to dealing with customer service problems and how to handle conflicts and stress. Insights and tips are also provided for customer service supervisory personnel.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề