- Magazine B : Aesop
- Nhà Xuất bản:JOH& Company
- Năm Xuất bản:2022
- Số Xuất bản:Issue no.16
- Kích thước:25 cm.
- Số trang:156 p.
- ISSN:2234-4322
- Số đăng ký cá biệt:171
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Từ khóa:Branding
- Chủ đề: Branding (Marketing)
- Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
- Tóm tắt: In 1987, Dennis Paphitis founded Aesop in Melbourne, Australia, to introduce groundbreaking skincare products that balance plant-based ingredients with scientifically backed and functional skin-friendly ingredients. The brand exudes a keen affection for literature and art, and it has stepped away from conventional marketing strategies in the cosmetics industry — elements of a bold attitude that can be felt in unique ways in each store around the world. Merging with São Paulobased group Natura & Co in 2012, Aesop moved to improve its core brand aesthetic and formulas to create high-quality products and a sustainable corporate vision that it continues to spread globally
Tạp chí cùng chuyên ngành