CSDL TẠP CHÍ QUỐC TẾ

Trở về
Magazine B : Aesop
  • Magazine B : Aesop
  • Nhà Xuất bản:JOH& Company
  • Năm Xuất bản:2022
  • Số Xuất bản:Issue no.16
  • Kích thước:25 cm.
  • Số trang:156 p.
  • ISSN:2234-4322
  • Số đăng ký cá biệt:171
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Từ khóa:Branding
  • Chủ đề: Branding (Marketing)
  • Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
  • Tóm tắt: In 1987, Dennis Paphitis founded Aesop in Melbourne, Australia, to introduce groundbreaking skincare products that balance plant-based ingredients with scientifically backed and functional skin-friendly ingredients. The brand exudes a keen affection for literature and art, and it has stepped away from conventional marketing strategies in the cosmetics industry — elements of a bold attitude that can be felt in unique ways in each store around the world. Merging with São Paulobased group Natura & Co in 2012, Aesop moved to improve its core brand aesthetic and formulas to create high-quality products and a sustainable corporate vision that it continues to spread globally
Tạp chí cùng chuyên ngành
Tạp chí cùng chủ đề