- Magazine B : Tsutaya
- Nhà Xuất bản:JOH& Company
- Năm Xuất bản:2015
- Số Xuất bản:Issue no.37
- Kích thước:25 cm.
- Số trang:132 p.
- Số đăng ký cá biệt:184
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Từ khóa:Branding
- Chủ đề: Branding (Marketing)
- Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
- Tóm tắt: In 1983, the first Tsutaya opened its doors in Osaka. Conceived as a lifestyle store by Muneaki Masuda, Tsutaya began as a shop renting and selling books, videos, and music. Since then, it has become an all-encompassing Japanese pop culture platform. In 2011, the company behind the Tsutaya project, CCC, introduced an evolved form of the Tsutaya bookstore in Daikanyama. Based on information from the brand’s “T Point” membership program, the brand continues to suggest a new lifestyle concept, spanning from appliances to smartphones.
Tạp chí cùng chuyên ngành