- Game development with unity for . NET Developers : the ultimate guide to creating games with unity and microsoft game stack
- Tác giả: Jiadong Chen
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2022
- Số trang:561 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53014
- ISBN:9781801078078
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Computer games programming, video games Programming,
- Chủ đề: Computer games--Programming & Video games programming & Unity (Electronic resource)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Contents: 1. Hello Unity. 2. Scripting Concepts in Unity. 3. Developing UI with the Unity UI System. 4. Creating Animations with the Unity Animation System. 5. Working with the Unity Physics System. 6. Integrating Audio and Video in a Unity Project. 7. Understanding the Mathematics of Computer Graphics in Unity. 8. The Scriptable Render Pipeline in Unity. 9. Using Data-Oriented Technology Stack in Unity. 10. Serialization System and Assets Management In Unity and Azure. 11. Working with Microsoft Game Dev, Azure Cloud, PlayFab and Unity.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game