CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Aligning strategy and sales : the choices, systems, and behaviors that drive effective selling
  • Tác giả: Frank V. Cespedes
  • Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
  • Năm xuất bản: 2014
  • Số trang:313 tr.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:47696
  • ISBN:9781422196052
  • Mã Dewey:658.8101
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Sales management, selling, strategic planning
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Sales management & Strategic planning
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: In Aligning Strategy and Sales, Harvard Business School professor Frank Cespedes equips you to link your go-to-market initiatives with strategic goals. Cespedes offers a road map to articulate strategy in ways that people in the field can understand and that will fuel the behaviors required for profitable growth. Without that alignment, leaders will press for better execution when they need a better strategy, or change strategic direction with great cost and turmoil when they should focus on the basics of sales execution.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề