CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Advertising and Promotion : an integrated marketing communications perspective : 11th ed.
  • Tác giả: George E. Belch, Michael A. Belch
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill Education - New York
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:896 p.
  • Kích thước:31 cm
  • Số đăng ký cá biệt:46910
  • ISBN:9781259548147
  • Mã Dewey:659.1
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Sales promotion, communication in marketing
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Communication in marketing & Sales promotion
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: In addition to thorough coverage of advertising, Belch's eleventh edition has chapters on sales promotion, direct marketing, the Internet including social media and mobile marketing, support media such as outdoor advertising, product placement and integration, and publicity/public relations, with emphasis on the integration of advertising with other promotional-mix elements and the need to understand their role and overall contribution.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề