CSDL sách

Trở về
.jpg
  • HBR's 10 must reads on sales
  • Nhóm Tác giả: Harvard Business Review Press
  • Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
  • Năm xuất bản: 2017
  • Số trang:176 p.
  • Số đăng ký cá biệt:45374
  • ISBN:9781633693272
  • Mã Dewey:658.81
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
  • Từ khóa:Sales management
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Sales management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: If you read nothing else on sales, read these 10 articles. Weve combed through hundreds of Harvard Business Review; articles and selected the most important ones to help you understand how to create the conditions for sales success. This book will inspire you to: Understand your customers buying center; Integrate your sales and marketing operations; Assess your business cycle and its impact on your sales force; Transition away from solution sales; Leverage the power of micromarkets; Introduce tiebreaker selling and consensus selling; Motivate your sales force properly.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/288704
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề