CSDL sách

Trở về
.jpg
  • E-Business : strategic thinking and practice
  • Tác giả: Brahm Canzer
  • Nhà xuất bản: South-Western College - Boston
  • Năm xuất bản: 2006
  • Số trang:347 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:36822
  • ISBN:0618519882
  • Mã Dewey:658.84
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:E-business, strategic
  • Chủ đề: E-business revolution & Thương mại Điện tử
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This comprehensive introduction to e-business centers on four key areas of strategic planning--technology, management, marketing, and finance. Canzer focuses on what students need to know about developing, managing, and maintaining a successful e-business, rather than the technical logistics of setting up a site, making the text ideal for e-business courses or principles of marketing and management courses. Case studies and examples illustrate how theory is successfully translated into real-life business scenarios, spotlighting companies including eBay, Google, and Amazon.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề