CSDL SÁCH

Thương mại Điện tử

Duyệt theo:
.jpg

Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer

Những xu hướng kinh doanh vận dụng công nghệ số để phát triển và xây dựng giá trị bền vững cho thương hiệu trên các nền tảng số. Giới thiệu những Marketer mới vào nghề cho đến những người “lão luyện” nhiều năm trong thế giới số như Nguyễn Minh Trường (chủ kênh TikTok Ăn cùng Bà Tuyết), Vũ Minh Trà...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 6
  • Đang rỗi: 6
.jpg

The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice

Tác giả: Uday S. Karmarkar, Vandana Mangal

The Business and Information Technologies (BIT) study documents the information technology driven changes that occur in business structures, business practices and sector structures. Conducted by participating countries at appropriate time intervals and encompassing a wide spectrum of industry...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2
.jpg

Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing

Tác giả: Simon Kingsnorth

Digital Marketing Strategy will show you how to effectively select, align and manage digital channels and operations, to streamline a winning digital marketing strategy for measurable, optimized results. It is an essential guide for any marketer to build an effective and practical digital strategy.

  • Phiên bản: 2nd ed.
  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Phishing Dark Waters

Tác giả: Christopher Hadnagy, Michele Fincher

Phishing is a social engineering technique through email that deceives users into taking an action that is not in their best interest, but usually with the goal of disclosing information or installing malware on the victim's computer. Phishing Dark Waters explains the phishing process and...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities

Tác giả: Thomas H. Davenport

This book will help you understand: Why big data is important to you and your organization. What technology you need to manage it. How big data could change your job, your company, and your industry. How to hire, rent, or develop the kinds of people who make big data work. The key success factors...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1