CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Destination branding : customer expectations from a branded destination
  • Tác giả: Rahma Akhter
  • Nhà xuất bản: LAP LAMBERT Academic - Germany
  • Năm xuất bản: 2013
  • Số trang:47 p.
  • Kích thước:23 cm
  • Số đăng ký cá biệt:34144
  • ISBN:9783846590836
  • Mã Dewey:338.4791
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Destination branding, destination
  • Chủ đề: Destination branding
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This study highlights a range of factors which tourists would prefer when selecting a destination. This also portrays a diverse range of activities which will create Cox’s Bazar -A Brand for Bangladesh. Cox’s Bazar is the world’s longest natural sandy sea beach. With proper branding activities this destination can be branded and the tourist preferences for a satisfying destination can be highlighted.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề