CSDL TẠP CHÍ QUỐC TẾ

Trở về
Magazine B : Muji
  • Magazine B : Muji
  • Nhà Xuất bản:JOH
  • Năm Xuất bản:2022
  • Số Xuất bản:Issue no.53
  • Kích thước:25 cm.
  • Số trang:138 p.
  • Số đăng ký cá biệt:192
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Từ khóa:Brand promotion, Muji
  • Chủ đề: Brand promotion
  • Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
  • Tóm tắt: Intended to be a generic line for the Seiyu Supermarket Group, Muji was launched in Japan in 1980, as Mujirushi Ryohin, which means “no-brand quality goods.” Having initially started out with just 40 products, Muji now sells more than 7,000 different items and has successfully expanded into the housing business, proving that a brand can indeed sell a lifestyle aesthetic.
Tạp chí cùng chuyên ngành
Tạp chí cùng chủ đề