CSDL TẠP CHÍ QUỐC TẾ

Trở về
Magazine B : Rolex
  • Magazine B : Rolex
  • Nhà Xuất bản:JOH& Company
  • Năm Xuất bản:2015
  • Số Xuất bản:Issue no.41
  • Kích thước:25 cm.
  • Số trang:124 p.
  • Số đăng ký cá biệt:188
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Từ khóa:Brand promotion, Rolex
  • Chủ đề: Brand promotion
  • Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
  • Tóm tắt: Founded in 1905 by 24-year-old Hans Wilsdorf, Rolex created a completely new type of wristwatch when it introduced the world’s first waterproof watchcase: the Oyster case, which still endures as a symbol of solid manufacturing. Since the 1950s, Rolex has continued to lead the watch industry by launching a wide range of models, including the Explorer, Submariner, Milgauss, and Oyster Perpetual Day-Date. While a number of brands such as Seiko counterattacked with electronic watches, Rolex has adhered to its original brand values by continuing to produce mechanical watches.
Tạp chí cùng chuyên ngành
Tạp chí cùng chủ đề