CSDL TẠP CHÍ QUỐC TẾ

Trở về
Harvard business review : marketing in the age of connection
  • Harvard business review : marketing in the age of connection
  • Nhà Xuất bản:Hermes
  • Năm Xuất bản:2023
  • Số Xuất bản:February
  • Kích thước:31 cm.
  • Số trang:140 p.
  • ISSN:074470080053
  • Số đăng ký cá biệt:1026
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Từ khóa:Business, marketing
  • Chủ đề: Marketing & Business
  • Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
  • Tóm tắt: Harvard Business Review Special Issues are timely, single-theme collections of HBR articles written by some of the world's leading management scholars and practitioners. . This issue focuses on marketing using new technologies and tools. Articles include "Marketing in the Age of Alexa," by Niraj Dawar; "The Next Great Digital Advantage," by Vijay Govindarajan and N. Venkat Venkatraman; and "Customer Data: Designing for Transparency and Trust," by Timothy Morey, Theodore "Theo" Forbath, and Allison Schoop.
Tạp chí cùng chuyên ngành
Tạp chí cùng chủ đề