- Harvard business review : marketing in the age of connection
- Nhà Xuất bản:Hermes
- Năm Xuất bản:2023
- Số Xuất bản:February
- Kích thước:31 cm.
- Số trang:140 p.
- ISSN:074470080053
- Số đăng ký cá biệt:1026
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Từ khóa:Business, marketing
- Chủ đề: Marketing & Business
- Chuyên ngành: Tạp chí Quốc tế
- Tóm tắt: Harvard Business Review Special Issues are timely, single-theme collections of HBR articles written by some of the world's leading management scholars and practitioners. . This issue focuses on marketing using new technologies and tools. Articles include "Marketing in the Age of Alexa," by Niraj Dawar; "The Next Great Digital Advantage," by Vijay Govindarajan and N. Venkat Venkatraman; and "Customer Data: Designing for Transparency and Trust," by Timothy Morey, Theodore "Theo" Forbath, and Allison Schoop.
Tạp chí cùng chuyên ngành
Tạp chí cùng chủ đề