CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Selling destinations : geography for the travel professional: 3rd ed.
  • Tác giả: Marc Mancini
  • Phiên bản:3rd ed.
  • Nhà xuất bản: Delmar - Boston
  • Năm xuất bản: 1999
  • Số trang:559 p.
  • Kích thước:31 cm
  • Số đăng ký cá biệt:24429
  • ISBN:0766808483
  • Mã Dewey:338.4 791
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Tourist trade, geography, Selling destinations
  • Chủ đề: Tourist trade
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: The book provides a complete look at the worlds leading centers of tourism and show how a realistic knowledge of geography can translate into increased sales. Thorough and well organized, the text explains how the key to travel industry success is in the ability to match clients to destinations and services.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề