- HBR guide to buying a small business : Think big, buy small, own your own company
- Tác giả: Richard S Ruback, Royce Yudkoff
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:302 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:45144
- ISBN:9781633692503
- Mã Dewey:658.022
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
- Từ khóa:Small business, Purchasing, Sale of business enterprises
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Small business--Purchasing & Small business--Valuation
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Contents: The opportunity : entrepreneurship through acquisition; Is entrepreneurship through acquisition for you?; The acquisition process; Anticipating the cost of your search; Paying for your search; Identifying the characteristics you want in your business; Managing your search effectively : an overview; Sourcing prospects using brokers; Sourcing directly; Enduringly profitable small businesses; Using financial information to gauge enduring profitability.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/307202
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation