CSDL Luận văn _ Luận án

  • Duyệt theo:
Hoàn thiện chính sách sản phẩm của công ty cổ phần công nghiệp hóa chất Đà Nẵng đối với nhóm phân bón NPK Năm Lá
  • Tác giả: Vo Ngoc Hung |
  • Giảng viên hướng dẫn: ThS. Huỳnh Tịnh Cát |
  • Chuyên ngành: Quản trị Kinh doanh

Chương 1: Cơ sở lý luận về chính sách sản phẩm của doanh nghiệp. Chương 2: Thực trạng chính sách sản phẩm của Công ty cổ phẩn công nghiệp hoá chất Đà Nẵng đối với nhóm phân bón NPK Năm Lá. Chương 3: Đề xuất giải pháp hoàn thiện chính sách sản phẩm của Công ty cổ phần công nghiệp hoá chất Đà Nẵng đối với nhóm sản phẩm NPK Năm Lá.

An investigation into the current situation and some suggestion to improving the service quality of front office department at tropical house apartment
  • Tác giả: Tran Thi Mai |
  • Giảng viên hướng dẫn: Phan Thi Nhu Gam, MA |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Biên - Phiên dịch

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background; Chapter 3: Case description; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusions and suggestions.

An investigation into the strengths and weaknesses of Tra Que vegetable village in attracting tourists and some suggested solutions
  • Tác giả: Tran Thi Phuong Ha |
  • Giảng viên hướng dẫn: Tran Thi Minh Giang, PhD |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background; Chapter 3: Case description; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusions and suggestions.

An investigation into the real situationsand some solutions to improving marketing department at Thai - Viet smile CO., LTD
  • Tác giả: Nguyen Phuong Thao |
  • Giảng viên hướng dẫn: Duong Huu Phuoc, MA |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background; Chapter 3: Case description; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusions and suggestions.

The analysis of a suggested translation of chapter 5 from the book "Travel marketing, tourism econmics and the airline product" by Mark Anthony Camilleri, 2018
  • Tác giả: Pham Huynh Yen Nhi |
  • Giảng viên hướng dẫn: Thai Trinh Thao Nguyen, MA |
  • Chuyên ngành: Tiếng Anh Biên - Phiên dịch

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background; Chapter 3: Case description; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusions and suggestions.